neděle 13. září 2009

Létající autobus

V knihovně už na mě čeká pět rezervací, v pondělí si je vyzvednu. Osamocení 12 jsem přitom ještě ani zdaleka nedočetl, jde mi to pomaleji, než jsem čekal. Když už jsem se v týdnu dal do čtení, obvykle jsem záhy usnul. Nejspíš budu dočítat v pondělí ve vlaku, rád bych knížku vrátil, abych neměl tolik půjčených knih. A to mám ještě doma knížků causerií od Františka Nepila.
Jaké knížky na mě čekají v knihovně:
- detektivka Bílá chodba (Christopher Fowler)
- cestopis Byl jsem rok v Antarktidě (Martin Mikyska)
- cestopis Pěšky, stopem, lodí Jižní Amerikou (Martin Mikyska)
- český román Pátý rozměr (Martin Vopěnka)
- japonský román Kafka na pobřeží (Haruki Murakami)

Dnes další bizarní sen, ale udělal jsem chybu, že jsem si ho hned nezapsal. Takže už jen útžkovitě si vybavuji, že jsem řídil autobus. Létající autobus. Zavěšený pod horkovzdušným balónem, respektive ten balón neměl žádný koš a místo něho byl autobus, který jsem řídil. Určitě to byl autobus, protože jsem používal takovou tu vysokou tlustou řadící páku, jakou mívají autobusy. Byl v tom ještě jeden nějaký příběh, ale ten jsem bohužel zapomněl.

Víkend je na prd, mám službu.

Žádné komentáře:

Okomentovat