sobota 5. září 2009

Pár posledních dní


Tak jsem opět delší dobu nestíhal sem psát. Doženu to krátkými zápisky.

- Dočetl jsem Krále Krysu. Jak už jsem tu psal, četlo se to jedním dechem, a jsem rád, že jsem tohle známé dílko světové literatury zařadil do pomyslného seznamu MÝCH PŘEČTENÝCH. Teď mě napadlo, že by nebylo od věci mít seznam knih, které jsem přečetl, na papíře. Nevytvářet ho zpětně, ale přidávat do něj, co jsem přečetl odteď. Udělám to.

A začal jsem číst ruský román Osamocení 12 od Arsena Revazova. Jsem ještě na začátku, ale drží mě to, baví mě to. Je to ještě větší bichle než Král Krysa, ale vypadá to, že dočtu až do konce

- V neděli 30. srpna jsem udělal rozhodnutí, o kterém by se asi dalo říct, že je "zásadní" a že může ovlivnit můj život. Dohodl jsem se na podmínkách s novým zaměstnavatelem. A druhý den, v pondělí 31. srpna, jsem v současné práci dal výpověď. Po šesti a půl letech. Ted mi běží výpovědní lhůta, do nové práce nastupuju oficiálně od 1. listopadu.

- Ve čtvrtek 3. září jsem si užíval parádní večer na stadionu. K pohárovému zápasu přijela do Lípy mistrovská Slavia. Lípa prohrála 2:4 (1:1), ale dvakrát jsme vedli. Nad mistrem ČR! Byl to slastný pocit a parádní zápas, nádhernej fotbal a famózní atmosféra. Skoro čtyři a půl tisíce diváků, hlava na hlavě. Společenská událost. Tak dobře jsem letos Lípu ještě hrát neviděl. A za Slavii na hřišti přitom běhal Vlček, Belaid, Krajčík, v brance byl Vaniak. Paráda!

- V pátek večer jsme dlouho kecali s JŠ na zahrádce i uvnitř v Moravance. V pondělí a ve středu jsem byl v Liberci. Pamatuju si, jak jsem nemohl setřást oči z K., hrozně moc jí to zase slušelo.

Žádné komentáře:

Okomentovat