úterý 10. května 2011

Faunův labyrint

Jeden kamarád na otázku, jestli se dívá na televizi, obvykle odpovídá: "Dívám, ale nezapínám ji." Nebýt hokeje, měl bych televizi doma asi taky už jen jako dekoraci.
Dřív jsem se rád podíval na pěkný filmy, ale v poslední době mě ta "bedna" vůbec netáhla. Ale možná se to změní.

Díky filmům v té bedně jsem si udělal za poslední týden už dva pěkný večery. Ten první mi zpříjemnil Anglický pacient. I když jsem ho viděl už mnohokrát a i když od jeho natočení už uplynulo tolik let, pořád je to úžasná PODÍVANÁ. Filmík s velkým příběhem i velkou výpravou, tak jak to mám rád  a jak to vždycky uměl Anthony Minghella. Škoda, že už tu není.


Ale tohle celé píšu hlavně kvůli filmíku, se kterým jsem strávil druhý hezký televizní večer. "...and the winner is.." FAUNŮV LABYRINT. Vůbec jsem nevěděl, že ho budou dávat a objevil jsem ho velkou náhodou. Hned se mi vybvaili vzpomínky na to, kdy a kde jsem ho viděl poprvé. Bylo to v kině MAT v Praze na Karláku, jeden hezký večer v milé společnosti.
Celé jsem to tehdy spunktoval já, i když - to si moc dobře pamatuju - jsem to navlík tak, že to vypadalo jako že jsme úplně čirou náhodou objevili tak zajímavý film :)...Já ovšem dopředu věděl, co v MATu budou dávat a že to chci vidět. Celá ta konspirace ale nebyla zvlášť platná, protože "drahé polovičce" se to nelíbilo tolik jako mě :)
A ještě se mi vybavilo, že než tehdy začali promítat, dávali jsme si něco dobrého v kinokavárně a u vedlejšího stolu seděl Jan Kraus. Vůbec nechápu, proč jsem si zapamatoval zrovna takový detail, ale budiž :)
Faunův labyrint je nádherná, výpravná pohádka pro dospělé. Úžasná. Díky ní jsem měl další krásný večer.

Žádné komentáře:

Okomentovat