úterý 31. května 2011

Terezín

Zjistil jsem, že jsem se tu ještě nepochlubil některými obrázky, které vznikly během jara. Tak se to teď pokusím postupně napravit. Letos mi došlo, že jsem dlouhý a dlouhý léta vůbec nebyl v Terezíně, ačkoli leží "jen" v sousedním okrese a je to tam od nás zřejmě ještě blíž než do Liberce. Myslím, že naposledy jsem byl v Terezíně jako malej kluk a už si na to vůbec nepamatuju, dost možná, že to bylo ještě za komančů. Takže jeden z letošních výletů jsem směřoval právě tam.

Velký kříž na Národním hřbitově před Malou pevností

Národní hřbitov před Malou pevností

Klasická fotka z Terezína

Cely v Malé pevnosti

Náš průvodec

"Umývárna"

Pračka

Cela u nádvoří koncentračního tábora


Dnešní obyvatel(ka) Terezína

Tajná židovská modlitebna v Dlouhé ulici, objevená teprve v 90. letech 20. století

Hřbitov u krematoria


Žádné komentáře:

Okomentovat