středa 17. dubna 2013

Banánek bílý


O uplynulém víkendu jsem zamířil do matičky stověžaté. Oproti původnímu plánu se mi v sobotu ráno podařilo stihnout ještě dřívější autobus, než jsem si myslel. Takže jsem měl v Praze asi hoďku a půl náskok a tak jsem si naplánoval, že tento čas navíc lehce promarním - že se trochu cournu a když uvidím někde příjemnou kavárnu nebo něco, hned tam zapluju.

Vlastně to potom takhle nějak dopadlo. Kavárna ušla, byla maličká, s jednou jedinou slečnou obsluhující, ale krásnou (ovšem né tak jako Mélanie) :) Ale ještě předtím, přitom courání, jsem se vtrousil také do takového obchůdku a říkal jsem si, že koupím něco sladkého nebo cokoliv, co mě zaujme, přátelům, se kterými jsem se měl setkat...


A při tom očučování jsem ho uviděl. Byl to on. Banánek v bílé čokoládě, o kterém jsem se poprvé dozvěděl prostřednictvím Slunečnicových písmenek.
Jakmile jsem ho spatřil, všechno ostatní přestalo existovat. Zastavil se čas, celý svět jakoby se ocitl v naprosté tmě a na jevišti v jediném proudu reflektoru jsem zůstal jen já, sahající do regálu po banánku v bílé čokoládě.

Banánek bílý. BB. To jsou iniciály velkých hvězd. Bridget Bardot. Björn Borge, Buffalo Bill, Banánek Bílý.

Prohlížel jsem ho zabalený v ruce a zaujalo mě, že ten banánek vevnitř byl buď zlomený anebo ho dělají na dvě části. Jaká je pravda jsem mohl ověřit ohmatáním a porovnáním dalších banánků, ale já už na to neměl mentální sílu. Nechal jsem si ten můj "možná zlomený", ukázal ho paní pokladní, zaplatil a vzal ho na procházku Prahou.

No, moc z tý Prahy neviděl. Projel pár zastávek tramvají a pak už jsem to nevydržel a jal jsem se degustovat.

Rád bych tady posloužil nějakým happy endem. Ale ten se právě moc nekonal. S banánkem byl amen a já musím říct, že mi moc nešmakoval. Ale zblajznul jsem ho celý, to zase ne že ne. Asi jsem ale čekal nějakou jinčí chuť. Ale nechci ho zatracovat po jednom testování. Uvidíme příště. Ale bylo to moc hezký potkat ho. A hlavně jsem se nejvíc těšil, jak to povyprávím SLUNEČNICOVÉ (UPÍRCE). Tenhle textík je jen a jen pro ni.

1 komentář:

  1. Tak to moc děkuju za milé čtení...jen škoda, že ti BB neudělal větší radost :-). Až zase něco vyzkouším , dám vědět...budu se snažit, aby to bylo lepší:-)

    OdpovědětVymazat